


Vi begynner treningen med å padle rundt øyer og skjær og prøver å bruke forskjellige padletak. Når vi varmer oss opp, så trener vi på redningsteknikker på nordsiden av Seilerholmen. Vi hjelper hverandre og alle får god oppfølging. Etter endt trening padler vi tilbake til Granholmen hvor vi etter å har skiftet får noe varmt i kroppen.
Klar på vannet kl. 18.00
Turledere: Ewa, 462 10 587 og Lukasz, 405 99 108